wä, jojo

Jo jag vet att jag int har bloggat på länge, men jag har int hunnit llixom ;) men jag ska föröka blogga så mkt jag kan, you know? men igår hade desiree som kalas och de va sjukt kul kommer ladda upp bilderna sen senare, men nu gör jag int så mk ska snart sova e fittigt trött och imorn e de skola så ska vakna då klockan 6.30 för desiree ska vakna då. herregud, ska ta lite bilder sen imorn antar jag för min kompis som skulle ta bilder med mig så hon har blivit ganska sjuk så kommer int kunna ta bilder me henne på länge så annars får jag väl gå ut med fina Selina och ta bilder med hennes Canon eos 400d måst bara se om de går någon dag! men nu sk jag dra slänger antagligen in ett inlägg före jag lägger mig ;) så em jo men hejs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0