Feb. 1, 2012

Hejejej, e hos Nattas mamma och har just ätit middag som va då lasagne xd ganska gott fast den va lite bränd men efter vi hade ätit åt  jag lite äppel-kanel glass tror jag de hette. men nu så e jag på fb och desiree ska snart fara till Uncan, och idag fller hon år så ;D på fredag sover ju kanske Sofia över så då satan blir de lan! men idag har jag vat i skolan och int gjort så mkt, Kiara va int i skolan :/ så jao.. men de va endå ganska kul i skolan! ;) joppp men nu så har jag ingen aning om vad jag ska blogga om ehhe... men jopp.. ååh hoppas kiaras pappas kompis kan ta med en extra Iphone 4s vit  :'D så då har bloggen blivit räddad helt seriöst! ;) jopp men nu ska jag gå så pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0