rubrikbrist

Gjorde int så mkt idag... direkt jag kom till skolan så gick jag ner till köket o va kösksprao.... trodde att klockan va typ 9 snart 10 med den e typ bara kvart i 9 tror jag... men efter jag ha skrivit dehär inlägge ska ja till köke o äta någonting men har tänkt med att göra typ "Dag 1 en rundtur i mitt hus" osv som jag ska göra själv men börjar med de säkert nästa vecka eller så ;) men nugör jagh int så mkt chillar i min onepiece :') asså jag fattar int en sak... nästan alla i min skola går med onepice till skolan!! O: visstt de sku va hur skönt som helst.. kännas som om man går i pyjamas o så menjo...okej int alla men typ kanske 5? HHAAH 5 av typ 180någge :')
e nu ska jag dra e sujkt hungrig!!!!!!!

En bild jag tog på Josh Wicks :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0