Jojapp

I förrgår så gjorde jag int så mycke... va ju i skolan o de va fredag :').... var ju också mammas födelsedag! men hände int så mkt.. fira de igår iställer åt middag på Hotell Park (eller Park Hotell) tog en Oxfilé som va ganska liten med rödvinssås och bacon som smaka piss med bönor men oxen var jätte god.. och så fick jag typ pommes! och idag gjorde jag int så mkt heller... hjälpte mammsan laga lasage :D och så sen efter de så for jag med mamma och Desiree till Smarket och sj köpte jag en cola till morgonen och desiree köpte en monster och en dr. peper just före jag hjälpte mamma så va desiree här men före hom kom så FICK JAG SNABB/SUPER LIM PÅ MINA FINGRAR!!!! så desiree fick komma med Nagellacksborttagningsmedel hahahaha Det hjälper! hihi fråga int hur jag fick lim på mina fingara :') hahah kändes lite wiiiieeeerrrrddd... och så var jag med mamma på fredagen tror jag eller lördagen så fick jag en mumin bok som jag antagligen bara skriver ner saker eller så skriver jag ner recept! still thinking men nu sk jag dra pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0