ED ♥

hejej, ska snart göra läxorna och öva på prov (elr ikväll) men nu så dricker jag ED energy och äter salt och vinäger chips <3 bloggen fick nå cp ryck så alla ikoner o allt fo bort på sidan så måst fixa de, men ikväll ska jag int göra så mkt,, fundera på vad jag ska ge till mamma till hennes födelsedag som är på fredag sen på söndag är det min mormor's födelsedag sen måste jag hitta en alla hjärtans dag present åt massa! ♥ och om 2 veckor är det pappas födelsedag så ska ordna en överasknings pizzaparty med hemlagad pizza och ska bjuda massa! :D längtar ganska mkt!! ♥ men jag har vart och köpt en ED energy och massa godis idag, oooooh blir gottgott o ta me till skolan imorn :') men idag på skolan så va Kiara, Jag, Tilde och Jonna jäävligt nära på att få kvarsittning på fredag för vi va på dasse för de e sjukt kallt ute så hör man typ Peder's röst prata med Joije han sa någge men kommer int ihåg vad för dom hade gått in och då så men nu ska jga dra så pusshej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0